Promóció
Ilyen lehet a következő Suzuki Swift
Egyik kedvenc kisautónk hamarosan megújul, a Japan Mobility Show-n bemutatták a tanulmányt.
A Suzuki Swift éppen aktuális generációja – a gyári terminológia szerint a globális hármas – 2017 óta van piacon, amivel még akkor is elég korosnak számít, ha figyelembe vesszük, hogy 2020-ban volt egy modellfrissítés. Az idők során a Swift lenézett papírautóból stílusos, modern kiskocsivá változott, ma pedig már idehaza is kizárólag lágy hibridként kapható. Mindenesetre lassan elérkezik a modellváltás ideje, a Japan Mobility Shown-n (leánykori nevén: Tokiói Autószalon) be is mutatták az előfutárnak tekinthető Swift Conceptet.
Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!
Követem!Az aktuális Suzuki Swift Sport tesztjét itt olvashatod el:
Az első és legfontosabb, ami feltűnik, hogy nem lesz radikálisan más a formája. Vannak azért észrevehető módosítások, például szögletesebb, rombuszra emlékeztető lettek a fényszórói, amelyek ráadásul most már nem lógnak bele a motorháztető vonalába – ez egy picit esetlenebbnek láttatja amúgy a Swiftet, még szokni kell a szemünknek. Hátul szintén a lámpák formája változott. A sziluettben nagy eltérés nincs, de még említést érdemel a kilincsek fölött megjelent él, amely lényegében körbefut az egész karosszérián. Apropó, kilincsek, hátul az eddigi rejtett helyett hagyományosabb megoldást választottak.
A belső tér ellenben már jobban különbözik a mostani Swiftétől. Oké, a kormány és a rajta található gombok szinte egy az egyben továbbmennek ebben is, nyilván lehet spórolni ezekkel a megoldásokkal, máshonnan megközelítve viszont miért is faragták volna át, ha eddig jó volt. Viszont új szellőzőket kapunk, eltűnnek középről a kerek rostélyok, a műszeregységet is átvariálták, az eddigi két, határozottan elkülönített, csőszerű órát és a köztük lévő kisebb kijelzőt egy merőben más kialakítás váltja. A középső képernyő elhelyezése nem a legkifinomultabb. A klímavezérlő nagy kerek tekerőgombjainak ugyancsak búcsút inthetünk.
Ami a műszaki tartalmat illeti, egyelőre nem tudni semmi konkrétumot. Jelenleg az 1,2-es négyhengeresre épülő lágy hibrid rendszer az egyetlen, amivel meg lehet venni a lakossági Swiftet, illetve ott van még a Sport 1,4-es turbómotorja. Ehhez képest az utódnál most háromhengeres, valamilyen formában és mértékben elektrifikált kivitelről hallani. Más piacokra villanymotor nélküli konfigurációt is terveznek, de Európába olyan biztosan nem jön. Megfigyelhetjük még a képen az automata váltót, ami jó eséllyel a gyakorlatban továbbra is CVT-t jelent.
Egyelőre nem tudni, pontosan mikor mutatják be a végleges szériamodellt, de várhatóan 2024-ben már megérkezik a legújabb Suzuki Swift.
Kitesznek magukért a gyártók, ha a Formula-1-es partnereiknek készítik az órákat
Ahol a legjobban számít a pontosság, az idő és a precizitás, ott a helye ezeknek a márkáknak.
Ez az összetevő fontos fegyver a demencia elleni harcban
Étrendünknek kulcsszerepe van egészségünk alakulásában, akár mentális téren is.
Harminc évvel a film után újra kiadták Forrest Gump cipőjét
A filmben látott Nike Cortez hat esztendeje járt utoljára a piacon, most pillanatok alatt elkapkodták.
Sokkoló merényletek: 10 híres történelmi alak, akit lelőttek
Borzasztó, mikor valaki kioltja egy másik ember életét. Az ismert emberek halála mindig nagyobb figyelmet kap, de ez teljesen érthető: most összegyűjtöttük azokat az eseteket, mikor lelőttek egy hírességet.
Brad Pitt hónapokig edzett, hogy versenyautót vezessen új filmjében
Őrületes pénzből készül el az alkotás, amelyben veterán Formula–1-es pilótát alakít. Már premierdátum is van.
Akkor és most: Így néznek ki ma a múlt szexszimbólumai
Egykor őket tartották a világ legjobb nőinek. Mutatjuk, hogyan változtak az évek alatt a múlt szexszimbólumai!