Promóció
Iszonyatosan sok luxuscikket adnak el háziállatoknak
A nagy márkák meglátták a piaci rést, virágzik a házikedvenceknek szánt luxuscuccok piaca.
A MoneySuperMarket adatai szerint az Egyesült Királyságban a kisállattulajdonosok évente csaknem 500 fontot, azaz nagyjából 215 ezer forintot költenek az állatoknak szánt luxuscikkekre, vagyis dizájner kutyaruhákra, kiságyakra, játékokra és ínyenc jutalomfalatokra.
Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!
Követem!A szegmens növekedésére az egyik magyarázat, hogy a Covid alatt sokan vásároltak házikedvencet, a másik pedig, hogy ezzel a gazdák a saját problémáikat kezelik: azzal, hogy elkényeztetik kutyájukat, jobban érzik magukat.
Az Egyesült Államokban is hasonló a trend, az ottani adatok szerint tavaly 136,8 milliárd dollárt költöttek az USA-ban kisállatokra, ami 11%-kal több, mint amit 2021-ben. Ebből 58,1 milliárd csak állateledelre és jutalomfalatokra ment el, és ez a szegmens nőtt a leggyorsabban.
A kutatások alapján a gazdag millenialok költik a legtöbbet háziállataikra, és valószínűleg ők a célközönségei a jelenségre rárepülő luxusmárkáknak is: a Gucci, a Celine és a Moncler is beépítette az állattartást a marketingstratégiájába.
Minden idők legjobb PC-játékai? Szerintünk ezek azok!
Videójátékokról ítélkezni vékony jég, de mi ráléptünk. Vigyázat, erősen szubjektív lista következik!
John Cena elárulta, mit gondol a csalónapokról
Profi pankrátorként rendesen felépítette magát, aminek színészként is hasznát veszi.
Ez lehet minden idők legdrágább képregénye – egymilliárd fölött a licit
Az Action Comics legelső száma igazi ritkaság, ebből ismerhetjük meg Superman eredettörténetét.
Jobban esik a sör, ha illik hozzá a zene
Csodálatos a tudomány, hiszen olyan tényekre is rá tud világítani, amivel kapcsolatban soha nem voltak kérdéseink.
A mesterséges intelligencia keresi a jövő futballsztárjait
Egy ingyenes mobilalkalmazás jelentheti az áttörést a tehetségkutatásban?